Három Gyémánt díjat kapott Paks a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet által meghirdetett idei pályázaton – írja a Telepaks.

Rendezvény-esemény kategóriában a Paksi BorBálával, marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a TraffiPaks mobilapplikációval, marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati programban pedig Az eltűnt városkép nyomában című helytörténeti magazinnal pályázott az önkormányzat, és mindegyikkel elnyerte a Gyémánt díjat. Így összességében már tizenkét városmarketing Gyémánt díjat tudhat magáénak a város.
A Gyémánt díjas pályázatokról tartott sajtótájékoztatón Szabó Péter polgármester kiemelte, öröm, hogy egy olyan város vezetője lehet, ahol ennyi és ilyen mértékű kreativitás van az itt dolgozó emberekben.
Márkus Zalán, a Csengey Dénes Kulturális Központ ügyvezető igazgatója azt mondta, a Paksi BorBála célja, hogy elsősorban az unikális programokat és előadókat népszerűsítse, ezzel egyre nagyobb közönséget vonzanak a különleges gasztronómiai kínálatot is felvonultató rendezvényre.

– Az Eltűnt városkép nyomában című műsorban a helyi történelmet próbálják az alkotók a fiatalok számára is hozzáférhetőbbé tenni – tájékoztatott az ötletgazda, szerkesztő, dr. Hanol János, a Polgármesteri Hivatal Turisztikai, Városmarketing és Kommunikációs csoportvezetője.
Babai István, a TelePaks Médiacentrum NKft., egyúttal a film operatőre hangsúlyozta, hogy a médiacentrum mindenkor szem előtt tartotta a helyi értékek megőrzését és a műsor is ennek jegyében készült, több kamerával, modern kameramozgató eszközökkel és innovatív grafikai megoldásokkal.
Tavi Tamás, a Paksi Közlekedési Kft. ügyvezetője, a cég alapítása óta eltelt két évben megvalósult újítások mellett méltatta a díjazott TraffiPaks mobilapplikációt, amely a menetrendi keresőn kívül az autóbuszok valós idejű követését is lehetővé teszi.
A jelenlevők szerint a Gyémánt díjas városi programról, televíziós műsorról és applikációról érkező lakossági visszajelzések is nagyon kedvezőek.
Forrás / Fotó: Telepaks